نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: رهبر معظم انقلاب با دشمن‌شناسي و روشنگري، نقش موثري در خنثي‌سازي فتنه‌هاي مختلف در طول ساليان پس از رحلت امام(ره) داشتند.

حجت‌االاسلام عبدالعلي گواهي، نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش مهم رهبر معظم انقلاب در مقابله با بحران‌ها  گفت: در طول دهه‌هاي اخير جمهوري اسلامي با مشكلات زيادي مواجه بوده اما رهبر انقلاب با دشمن‌شناسي و روشنگري به‌موقع، نقش موثري در خنثي‌سازي فتنه‌هاي اخير داشتند.

وي افزود: از سال‌هاي اوليه پيروزي انقلاب اسلامي، طراحاني در داخل كشور با حمايت دشمنان خارجي سعي در براندازي نظام داشتند.
 
گواهي ادامه داد: اقدامات جريان منتسب به منتظري در سال 68، آشوب كوي دانشگاه در 18 تير 78 و فتنه 88 نمونه‌هايي از خواسته‌هاي شوم دشمن در خصوص براندازي نظام بود.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) در ادامه با اشاره به حوادث کوي دانشگاه و 18 تير 78 اظهار داشت: كج فهمي‌هاي خاتمي و همدستانش و همصدا شدن با دشمنان خارجي، از عوامل اصلي به وجود آمدن آشوب 18 تير 78 بود.

وي اضافه كرد: دولت خاتمي، اعتراضاتي نسبت به بازداشت دانشجويان داشت اما خود آنها با توجه به حضورشان در قوه مجريه و با توجه به مقصر بودنشان، تقصير را به گردن قوه قضائيه انداختند که نهايتا اين آشوب نيز مانند حماسه‌اي که مردم در 9 دي آفريدند و به چندين ماه فتنه‌گري در سال 88 پايان دادند با حضور و بصيرت مردم ختم به خير شد.

گواهي يادآور شد: دولت خاتمي با توسل به جنگ نرم سعي در براندازي نظام داشت اما نقش مهم رهبري و دينداري و علاقه مردم به نظام اين توطئه شوم را خنثي كرد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار