قائم مقام جمعيت رهپويان گفت: جمعيت رهپويان به دور از تبليغات رسانه‌اي به بررسي انتخابات سال آينده در دفتر سياسي خود مي‌پردازد.

پرويز سروري قائم مقام جمعيت رهپويان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون پرداختن احزاب به  مسئله انتخابات سال آينده گفت: ورود به عرصه انتخابات را در حال حاضر زودهنگام مي‌دانيم و معتقديم در سالي كه مسئله اصلي كشور، توليد داخلي و تقويت توليد ملي و برداشتن موانع موجود در راه توليد است پرداختن به اين امر، شايسته‌ نيست.

وي با بيان اينكه ورود زودهنگام به عرصه انتخابات رياست جمهوري و شوراها باعث التهاب فضاي تقنيني و اجرايي و نظارتي مي‌شود، بيان داشت: التهاب‌هاي انتخاباتي  و فضايي كه در جامعه به وجود مي آيد مانع از تمركز و توجه مسئولان به توليد مي‌شود.

سروري با ذكر اين نكته كه به طور طبيعي ورود مستقيم به عرصه انتخابات توسط جمعيت رهپويان، چند ماه قبل از انتخابات روي خواهد داد، عنوان كرد: جمعيت رهپويان در دفتر سياسي خود موضوع انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر و روستا را به دور از جنبه تبليغي و رسانه‌اي در دستور كار خود قرار داده است.

وي با انتقاد به رقابت‌هاي درون گفتماني اصولگرايان تاكيد كرد: متاسفانه تفرقه موجود بين اصولگرايان براي آينده كشور، مناسب نيست و معتقديم كه اين نوع رقابت‌هاي درون گفتماني منجر به آسيب رساني به بدنه اجتماعي و ايجاد تنش سياسي بين نيروهاي انقلابي مي‌شود.

قائم مقام جمعيت رهپويان با تاكيد بر وحدت اصولگرايان گفت: بايد تلاش گسترده‌اي در جهت به وحدت رسيدن اصولگرايان صورت گيرد تا بتوانيم حداكثر نيروهاي اصولگرا را بر روي يك گزينه و مصداق متمركز كنيم.

وي در ادامه افزود: نبايد معطوف شدن بر انتخابات سال آينده به  توليد ملي ضربه وارد كند و همچنين تكثر موجود اصولگرايان در عرصه انتخابات بايد به يك وحدت و انسجام و اتحاد  درون گفتماني تبديل شود.

سروري تلاش عمده جمعيت رهپويان را انسجام اصولگرايان دانست و عنوان كرد: حداکثر تلاش جمعيت رهپويان در اين جهت است كه بتواند تكثر بين اصولگرايان را  كه به طرز بسيار نگران‌كننده‌اي ظهور پيدا كرده و تحت فراكسيون‌هاي متعدد در مجلس خودنمايي مي‌كند را به وحدت نزديك كند.

سروري با بيان اينكه در حال حاضر زمان مناسبي براي پرداختن به مصاديق انتخاباتي نيست اذعان داشت:‌ با توجه به اينكه زمان چنداني از انتخابات مجلس نمي‌گذرد كشور نياز به آرامش دارد و بايد بر مسائلي همچون مذاكرات هسته‌اي و مقابله با تحريم‌هاي دشمن تمركز داشته باشيم.

قائم مقام جمعيت رهپويان خاطرنشان كرد: بايد تلاش كرد تا فضاي فعلي كشور، فضايي انتخاباتي نشود.

/ش3

برچسب ها: سروری ، جمعیت ، رهپویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار