برنامه راديويي«شطرنج با شيطان» به تهيه كنندگي و سردبيري «فهيمه تهراني» هر پنج شنبه از شبكه راديويي تهران موج FM رديف 94 مگاهرتز پخش مي شود.

فهيمه تهراني،سردبير و تهيه كننده اين برنامه به خبرنگار بخش راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اين برنامه كاري از گروه نيمروزي راديو تهران است كه هر پنج شنبه از ساعت 13:30 تا 14:30 پخش مي شود.
وي در ادامه اظهار داشت:اين هفته 22 تيرماه در اين برنامه موضوع بازگشت از فرقه بهائيت با كارشناس مجري "سيدكاظم موسوي" بر روي آنتن خواهد رفت.
همچنين؛جوامع مدرن در نيمه‌ي دوم قرن بيستم شاهد ظهور گروهها و فرقه هاي ديني جديد بوده اند.
بهائيت،شيطان پرستي،وهابيت و مسيحيت جديد با رويكرد صهيونيستي و حتي گرايشات عرفاني نظير بوديسم، يوگابا، اوشو، مديتيشن، اكنكار، سرخپوستي، رام الله،پائولوكوئيلو،دالايي لاما، و عرفان كيهاني و .. فرقه هاي معنوي نوظهوري هستند كه رويكردي سلبي نسبت به دين دارند و دين ستيزي و عقل ستيزي در تمامي اين فرقه هاي نوپديد مشترك است.
وي خاطرنشان كرد:آگاهي رساني به نسل جوان و آموزش آنها از مهمترين هدف اين برنامه محسوب مي شود.برخي از فرقه ها عقل ستيز بوده و شستشوي مغزي يكي از مهمترين راه كارهاست تا توان استقلال فكري و عملي اعضا از آن ها سلب شود.
فرقه ها عمدتا ضد معاد و تناسخ گرا و همچنين شريعت ستيز هستند؛عمده فرقه ها شخص محور و رهبر محور بوده و با شريعت مبارزه مي‌كنند.
گفتني است؛علاقه مندان مي‌توانند از طريق نشاني اينترنتي RADIOTEHRAN@IRIB.IRنظرات و پيشنهادات خود را با مسوولان اين برنامه در ميان بگذارند./ه
برچسب ها: شطرنج ، شیطان ، نسل ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار