نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی خبرداد: مجلس تا اول مرداد تعطیل است.

موسی الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد افزود: این تعطیلات دو هفته ای از این هفته آغاز شده است و تا یکشنبه اول مرداد ادامه دارد.

 

نماینده مردم  بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این ایام نمایدگان با حضور در حوزه های انتخابی ضمن دیدارهای مردمی به بررسی مشکلات و مسائل حوزه انتخابی خود می پردازند.

 

وی در ادامه با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس ، از انتخاب رئیس این مجمع به صورت قرعه کشی خبر داد و افزود: براساس این قرعه کشی در هرسال یک نماینده این مسئولیت را برعهده می گیرد.

 

عضو مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح  کرد: براساس قرعه کشی در سال اول عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان، سال دوم و سوم قاسم جعفری و موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در سال چهارم شوشتری نمانیده حوزه فرعی فاروج و در سال پنجم هادی قوامی نماینده اسفراین به عنوان رئیس مجمع نمانیدگان استان انتخاب شدند.

 

ثروتی همچنین با اشاره به انتخاب مسئولیت ها در کمیسیون های مجلس،ارائه این مسئولیت ها را سالیانه و براساس توافق اعضاء کمیسیون ها و رای نمایندگان عنوان کرد.  /س

برچسب ها: مجلس ، تعطیل ، مرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.