اراک/

تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب از اهداف شوم دشمنان علیه ملت دینمدار ایران است

فرمانده سپاه روح الله و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان مركزی گفت: تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای ترویج ابتذال از اهداف شوم دشمن علیه ملت دینمدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک سردار ابوحمزه افزود: دوری از فرهنگ عفاف و حجاب موجب از بین رفتن حیا و افزایش فساد و فحشا در جامعه می شود.

وی گفت : افرادی كه به رعایت عفاف و حجاب پایبند نیستند رفته رفته از حوزه دین خارج شده و تنها در پی بی بند و باری و ترویج فساد هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی افزود : مهم ترین موضوع در بحث فرهنگ عفاف و حجاب افزایش سطح آگاهی قشرهای مختلف مردم از اهمیت و نقش این فرهنگ در جامعه است.

سردار ابوحمزه گفت : مجموعه دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش عالی و عمومی باید توجه و نهادینه كردن فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه به صورت جدی در اولویت امور خود قرار دهند.

وی افزود : برخورد قانونی با افراد هنجار شكن در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب ضروری و لازم است زیرا این موضوع موجب رضایت مندی مردم دینمدار و ولایتمدار شده و كاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان مركزی گفت : فرهنگ عفاف و حجاب محدودیت نیست بلكه مصونیت است و افراد با خاطری آسوده به فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه می پردازند.

سردار ابوحمزه افزود : رسانه ها در زمینه توسعه، ترویج و نهادینه كردن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر تلاش كنند و با اطلاع رسانی مستمر به سوال و ابهامات قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان پاسخ منطقی دهند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.