مهمترين عناوين اخبار سياسي باشگاه خبرنگاران كه در روز سه شنبه منتشر شده موضوعاتي چون:مسئولان به مردم گزارش دهند که برای اجرای قانون عفاف و حجاب چه کردند ، سكوت مجامع بين‌المللي نسبت به جنايات آل سعود جاي تعجب دارد ، پایدارسازی شبکه راداری کشور علیه جنگ الکترونیک دشمن فرضی و... است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:




مسئولان به مردم گزارش دهند که برای اجرای قانون عفاف و حجاب چه کردند
 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به روز عفاف و حجاب و با انتقاد از عملکرد مسئولان ذیربط در اجرای این قانون گفت: مسئولان به مردم بگویند برای اجرای قانون عفاف و حجاب چه برنامه ای داشته و دارند.


اصلاح‌طلبان وزنه‌اي براي رقابت با اصولگرايان ندارد

نماينده اصولگراي مجلس نهم با اشاره به اينکه اصلاح‌طلبان وزنه‌اي براي رقابت با اصولگرايان ندارد، گفت: در انتخابات رياست جمهوري آتي اصولگرايان با سلايق مختلف با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.


انتخاب اعضاي جديد جامعه روحانيت/ پناهيان و صديقي در ليست نيستند
 عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: بررسي روند و جذب جوان گرايي و همچنين تعيين سخنگو دستور کار جلسه امروز بعد از ظهر جامعه روحانيت مبارز است.


راه حل سوريه، سوري است بدون دخالت خارجي




 دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار کوفی عنان نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه گفت: راه حل سوریه راه حلی سوری است که باید بدون دخالت خارجی و به دست مردم و دولت سوریه دنبال شود.


سكوت مجامع بين‌المللي نسبت به جنايات آل سعود جاي تعجب دارد




يك كارشناس سياست خارجي گفت: سكوت مجامع بين‌المللي نسبت به جنايات رژيم آل سعود جاي تعجب دارد ولي مردم بدون تكيه بر سازمان‌هاي بين‌المللي به راه خود ادامه مي‌دهند.


اصلاح‌طلبان وزنه‌اي براي رقابت با اصولگرايان ندارد

نماينده اصولگراي مجلس نهم با اشاره به اينکه اصلاح‌طلبان وزنه‌اي براي رقابت با اصولگرايان ندارد، گفت: در انتخابات رياست جمهوري آتي اصولگرايان با سلايق مختلف با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.


ضرورت تشكيل كميته زنان و امور خانواده در مجمع مجالس آسيايي
نماينده جمهوري اسلامي ايران در مجمع مجالس آسيايي خواستار تشكيل كميته امور زنان وخانواده در اين مجمع شد.


پایدارسازی شبکه راداری کشور علیه جنگ الکترونیک دشمن فرضی
در ادامه تمرين تاکتيکي پدافند هوايي ارتش، نیروهای پدافندی مستقر در منطقه رزم با اقدام به موقع توانستند اقدامات جنگال دشمن فرضی را خنثی کنند.


نقادي وظيفه جنبش دانشجويي است/هر نقدي را توهين تلقي نکنيم
مسئول بسيج دانشگاه علامه طباطبايي گفت: معتقديم نبايد به بهانه نقد به کسي توهين کرد؛ اما هر نقدي را هم نبايد توهين تلقي کنيم.


بيداري اسلامي نقطه عطف در تاریخ منطقه خاورميانه

ولايتي در مراسم افتتاحیه اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی گفت: جهان اسلام و به خصوص مرکز ثقل آن یعنی خاورمیانه با موج اخیر بیداری اسلامی در حال گذر از مرحله مهمی از حیات سیاسی و اجتماعی خود است که به عنوان نقطه عطف در تاریخ منطقه به شمار می رود.


یک فعال دانشجویی از رفتارهای مسئولين پیشین دانشگاه آزاد انتقاد کرد

 دبیر سیاسی اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد از برخی رفتارهای مسئولان پیشین این دانشگاه انتقاد کرد.


خط مقدم ما سوريه است/ كاركرد ناوهاي آمريكا عمليات رواني است
 ريیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: الان ما در سوريه درگير هستيم و خط مقدم ما آنجاست در اين جبهه مقابل تمام استكبار ايستاده‌ايم، تلاش استكبار اين است كه سوريه را با عمليات رواني شكست دهد؛ عمليات رواني يعني اثرگذاري بر فكر و اراده طرف مقابل به گونه‌اي كه خواسته شما را با اراده خودش بدون درگيري انجام دهد.


توان ايران براي اجراي پروژه‌های مدیریت بحران در كشورها

وزير كشور با بيان اينكه ایران یک کشور حادثه خیز و به همین منظور سازمان مدیریت بحران در ایران فعالیت می کند، گفت: در حال حاضر نه تنها قادر به مدیریت حوادث طبیعی داخلی در سطح استاندارهای بین‌المللی هستیم بلکه به درخواست برخی از کشورها پروژه‌های مدیریت بحران را در آنجا اجرا می‌کنیم.

برخورد مسئولان با دانشجويان ارزشي منطقي نيست

مسئول بسيج دانشگاه شهيد رجايي گفت: برخورد غيرمنطقي با دانشجويان ترس از نقد را در بين آن‌ها همه‌گير مي کند؛ لذا مسئولين به جاي برخورد چکشي، رفتار معقول تري را پيش گيرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار