تجهيز دفاتر انجمن باعث ايجاد انگيزه كار بهتر در ميان جوان ها مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجيد مير فخرايي طراح صحنه و لباس باسابقه سينما و تلويزيون در مورد كاركردهاي  برگزاري جشنواره هاي منطقه اي گفت : اين نوع جشنواره ها فرصت مناسبي براي در كنار هم قرار گرفتن جوانها در طول برقراري جشنواره است كه از نزديك با كار يكديگر آشنا مي شوند و اين آشنايي مي تواند موجب ارتقا سطح فيلم سازي آنها بشود . تجربه ثابت كرده برگزاري جشنواره هاي منطقه اي بسيار مفيد و سازنده است .
طراح صحنه اخراجي ها با تاكيد بر برگزاري كلاس هاي آموزشي عنوان كرد : جوانها هميشه نياز دارند كه تجربيات جديدي را كسب كنند و اين تجربيات با حضور در كلاس هاي آموزشي محقق مي شود و همگام و هم راستا با دانش روز، فيلم ساز مي شوند و مي توانند از اين دانش ها در فيلم سازي استفاده هاي لازم را ببرند .
طراح صحنه رسوايي با اشاره به لزوم تجهيز دفاتر انجمن با امكانات استاندارد فني ، تصويري و صوتي گفت : با استفاده از اين وسائل اين انگيزه در بين جوان ها به وجود مي آيد كه كارشان را باكيفيت بهتري انجام بدهند و در فيلم سازي ، در هر رده اي وجود امكانات لازم يك نياز مهم و ضروري است .
 
48مين  جشنواره منطقه اي سينماي جوان با نام دنا از 19 تا 22 تير ماه 1391 با حضور استانهاي البرز، تهران، قم، سمنان،مازندران،قزوين، فارس، كهگيلويه وبويراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختياري، اصفهان و يزد توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهكيلويه وبويراحمد  و انجمن سينماي جوانان ايران در ياسوج در حال  برگزاري است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار