محمد حسن گرمان در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: با اجراي فازهاي مختلف طرح CRM و ارتباط با مشتريان گروه خودروسازي سايپا، مصرف كننده محصولات مي توانند عملكرد شبكه ارائه دهنده خدمات پس از فروش را مديريت كنند و يك تعامل اصولي و مستمر با خودروساز داشته باشند.
وي با اشاره به راه اندازي مركز ارتباط با مشتريان سايپا گفت: اين نخستين فاز طرح CRM است و در فازهاي بعدي خدمات فني، مشاوره اي، اقتصادي و تكميلي به مشتريان ارائه مي دهد.
گرمان تصريح كرد: با ارائه خدمات تكميلي، ارتباط مصرف كنندگان خودرو با مراكز درماني سياحتي و آژانس هاي برقرار مي شود و خدمات جانبي متعددي علاوه بر خدمات حوزه خودرو به مشتريان ارائه خواهد شد.
وي خاطر نشان كرد: زمان بندي اجراي اين فاز هنوز مشخص نيست و جزئيات اجرايي آن در دست مطالعه و بررسي است./عب