عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به تشکيل حزب فراگير و ايجاد تحول در شاکله‌ي اصولگرايي گفت: در بحث تشکيل حزب فراگير بايد جامعه پذيرش ذهني آن را داشته باشد و ليدرهاي پي ريزي کننده آن از جايگاه ويژه اي برخوردار باشند.

محمدجعفر فلسفي عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به تشکيل حزب فراگير و ايجاد تحول در شاکله‌ي اصولگرايي گفت: در بحث تشکيل حزب فراگير بايد جامعه پذيرش ذهني آن را داشته باشد و ليدرهاي پي ريزي کننده آن از جايگاه ويژه اي برخوردار باشند.

وي تصريح کرد: تحولات در اصولگرايي امروز يک نياز مبرم به شمار مي رود اگرچه هنوز به يک باور کلي در بازسازي چارچوب آن ايجاد نشده و براي ايجاد حزب فراگير  اتفاق نظر  وجود ندارد.

فلسفي با اشاره به تعدد کانديداهاي اصولگرايان در انتخابات آتي رياست جمهوري افزود: اگر چه در گذشته تعدد کانديدا وجود داشته و با چالش هايي مواجه بوده ايم اما با ايجاد  وحدت مي توان از اختلافات جلوگيري كرد و  مانع بهره برداري سياسي از سوي برخي افراد  شود.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در پايان با اشاره به نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات رياست جمهوري آتي خاطر نشان کرد: اکنون اصلاح طلبان متوجه اين موضوع شده اند که پايگاه اجتماعي شان تضعيف شده و جامعه توان پذيرش تفکرات و رفتار آنها را ندارند و بايد به دنبال گزينه اي باشند که جامعه نسبت به آن ذهنيت منفي نداشته باشد./س3

برچسب ها: فلسفی ، اصولگرایی ، تحولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار