در ماه مبارک رمضان با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در سواحل کشور برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، قائم مقام وزیر کشور در جلسه کمیته ساماندهی سواحل استان فقدان مدیریت سواحل را یکی از مشکلات استان‌های شمالی دانست و برضرورت مدیریت واحد سواحل تاکید کرد.

علیرضا افشار با تصریح بر اینکه دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید ماموریت خود را در سواحل به انجام برسانند، گفت: فعالیت طرح های سواحل در ماه مبارک رمضان محدودتر می‌شود اما امکان تعطیل کردن آن وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان تعدادی از طرح‌های دریا برای ارائه خدمات و سرویس‌دهی به مسافران باز است اما جلوی هرگونه تظاهر به روزه‌خواری گرفته می‌شود.

قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر اینکه در نقاطی که طرح دریا دایر است روزه‌‌خواری ممنوع است، متذکر شد: در ماه مبارک رمضان نباید تظاهر به روزه‌خواری در سواحل صورت گیرد.

افشار با بیان اینکه کشورمان دارای بهترین منطقه سواحل و آب و هواست، افزود: باید تمام مناطق سواحل را با این ویژگی همراه می‌کردیم و از این رو طرح جامع ساماندهی سواحل در سقف 8400 میلیارد ریال در سه استان شمالی کشور تهیه شد و تمام نقاط سواحل مورد بررسی قرار گرفت.

وی ایجاد سازمان ساماندهی سواحل را ازجمله برنامه های این طرح اعلام و تصریح کرد: آیین‌نامه آن در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است.

قائم وزیر کشور با بیان اینکه طرح جامع ساماندهی سواحل در اختیار مدیران قرار می گیرد، از اجرای 20 طرح جدید دریا در گیلان خبر داد .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.