نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که 1.8 درصد مساحت کشور و 1.5 درصد جمعیت کشور را داریم فقط نیم درصد صنعت کشور در دست ما است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  منصور حقیقت‌پور دیروز در جریان بازدید از مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی واحد اردبیل افزود: استان اردبیل در حوزه صنعت و علم از سایر استان‌ها عقب مانده است که برای جبران این خلأ باید یک حرکت انقلابی را انجام دهیم.

وی گفت: همه مدیران و دست‌اندرکاران با حمایت و پشتیبانی از فعالیت این مرکز با توسعه کمی و کیفی آن فاز بعدی این کار را در حوزه قفقاز جنوبی و سایر کشورها از قبیل آذربایجان پیگیری کرده و راه‌اندازی می‌کنند.

حقیقت پور افزود: کشورهای اسلامی از مراکز درمانی جمهوری اسلامی ایران به علت اسلامی بودن استقبال می‌کنند و این ظرفیت خوبی برای جهاد دانشگاهی است تا مراکز درمانی و پژوهشی و حتی فرهنگی و دینی خود را در این کشورها راه‌اندازی کرده و فعالیت‌های برون‌مرزی خود را توسعه دهند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: توسعه مرکز درمان ناباروری به دلیل اهمیت انسان دوستانه‌ای که دارد از اولویت برنامه‌های مسئولان است و ما با تکیه بر علم و ژیوپولتیک علمی در قفقاز می‌توانیم هم نفوذ علمی و نفوذ عملی را داشته باشیم./س.  

برچسب ها: اردبیل ، استقرار ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.