دومین نشست«اتاق اقتباس» با همکاری باشگاه فیلم و باشگاه کتاب تهران فیلم سینمایی «استخوانهای دوست داشتنی» ساخته پیتر جکسون را یکشنبه 25تیر در فرهنگ سرای ارسباران مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، «استخوانهای دوست داشتنی» با اقتباس از کتابی به همین نام به قلم «آلیس سبالد» و داستان دختر 14 ساله ای به نام سوزی است که به طرز غریبی به قتل می رسد و از بهشت به تماشای خانواده اش می نشیند که چطور با مسئله قتل او کنار می آیند و همچنین به قاتلتش می نگرد که چهطور مدارک جرم را پنهان می کند.

این برنامه دویست و چهل و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران و پانزدهمین نشست باشگاه کتاب تهران سعی دارد به بررسی اثر «استخوانهای دوست داشتنی» به نویسندگی آلیس سبالد به عنوان یک متن ادبی و همچنین فیلم استخوانهای دوست داشتنی ساخته پیتر جکسون مورد بررسی قرار گیرد.

نشست نقد این فیلم بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور بلقیس سلیمانی(نویسنده و کارشناس ادبی)، مهرزاد دانش(کارشناس مجری) و سایر مهمانان و هنرمندان برگزار خواهد شد.

علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم و باشگاه کتاب تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ی2
برچسب ها: فیلم ، اقتباس ، جکسون ، نقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.