معاون وزيرعلوم و رئيس سازمان امور دانشجويان کشور از تهيه و تدوين سند راهبردی خدمات رفاهی دانشجویی با همفکری رؤسای دانشگاهها خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمود ملاباشي در گردهمايي رؤساي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش‌عالي منطقه‌ 5 كشور كه در دانشگاه شيراز برگزار شد،‌ با اعلام این خبر افزود: در جلسات منطقه‌ای رؤسای دانشگاهها تبادل نظرها بسیار خوب و سازنده است و ما از جلسات منطقه‌ای بهره زیادی برای برنامه ریزی و اصلاح تصمیمات می بریم.
 وي در بخش دیگری از سخنان خود مأموریت اصلی دانشگاه‌ها را آموزش و پژوهش و گسترش فرهنگ اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی مناسب به دانشجویان نباید باعث شود از مأموریت اصلی خود باز بمانیم.
رييس سازمان امور دانشجويان کشور با اشاره به اینکه تمرکز ارائه خدمات رفاهی دانشجویی حدود نیمی از وقت رؤسای دانشگاه‌ها را گرفته است، گفت: با برون‌سپاری خدمات رفاهی دانشجویی، دغدغه‌ رؤسای دانشگاه‌ها درباره‌ خوابگاه، غذا، سرویس و پرداخت وام به حداقل می‌رسد و می‌توانند به توسعه‌ علم و پژوهش بپردازند و در عین حال با نظارت دقیق ارائه مناسب خدمات رفاهی دانشجویان را پیگیری کنند.
   دکتر ملاباشي در خاتمه خاطرنشان كرد: برای خدمات‌رسانی بهتر به دانشجویان، لازم است که در هر دانشگاه سند راهبردی خدمات رفاهی دانشجویی تهیه و تدوین شود. /عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.