به گزارش
سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي همسويي با بانکداري
بينالمللي، جلب رضايت و تامين رفاه مشتريان و همچنين صرفهجويي در وقت و
هزينه هموطنان گرامي، توسعه و ارتقاء سيستمهاي الکترونيکي را در دستور کار
قرار داده است. براين اساس با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کيفيت
بالاي سيستم سپهر، استقبال مردم از همواره زياد بوده است
بطوريکه هم
اکنون حدود 47 ميليون حساب الکترونيکي توسط هموطنان و مشتريان درشعب سپهري
بانک صادرات افتتاح شده است که از اين نظر بانک صادرات رکورددار نظام بانکي
کشور به حساب مي آيد.
لازم به ذکراست سيستم سپهر بستري مناسب براي
ارايه انواع خدمات بانکي آنلاين است و بانک صادرات به منظور صرفهجويي در
وقت، هزينه مشتريان و جلوگيري از اتلاف هزينههاي ملي ناشي از چاپ اسکناس،
کاهش ترافيک و آلودگي هوا، خدمات جديد بانکي شامل: صداي سپهر (09602)،
بانکداري اينترنتي، همراه بانک و ساير خدمات خود را صرفاً از طريق اين
سيستم الکترونيکي که قابليت استفاده به صورت غيرحضوري را نيز دارند، عرضه
مينمايد.
گفتني است سيستم سپهر اين بانک در طي خرداد ماه امسال بالغ بر
425ميليون تراکنش مالي را با موفقيت انجام داده و ميانگين تعداد
تراکنشهاي روزانه سيستم سپهر بانک صادرات ايران نيز بالغ بر 14 ميليون و
همچنين ميانگين تعداد تراکنشهاي روزانه دستگاههاي خودپرداز اين بانک بالغ
بر 2 ميليون و 300 هزار تراکنش بوده است./س