ایجاد بسترهای لازم رفاهی و آموزشی برای دانشجویان المپیادی امیرکبیر

رییس انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر گفت: دانشگاه بسترهای لازم رفاهی و آموزشی را برای دانشجویان راه یافته به مرحله دوم المپیاد علمی دانشجویی فراهم کرده است.

به گزارش گروه علمي، پزشگي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر مالک نادری در مراسم تجلیل از دانشجویان شرکت کننده در المپیاد علمی دانشجویی کشور، گفت: در المپیاد علمی دانشجویی امسال 30 نفر از دانشجویان این دانشگاه شرکت کردند که از این تعداد 12 دانشجو به مرحله دوم راه یافتند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر بسترهای لازم رفاهی مانند اقامت این دانشجویان در خوابگاه، ارائه غذا در سلف اساتید و امکانات آموزشی را فراهم کرده است.

وی افزود: 30 دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر امسال در 6 رشته المپیاد علمی دانشجویی کشور شرکت کردند که در رشته فیزیک 6 دانشجو به مرحله دوم راه یافتند که از این تعداد 4 دانشجو از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده اند.

رییس انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیركبیر با بیان اینکه در سال گذشته 3 نفر از دانشجویان این دانشگاه در مرحله دوم المپیاد علمی دانشجویی کشور مقام آورده اند، افزود: باید برنامه ریزی منسجمی در دانشگاه صورت گیرد که امسال و سال های آینده تعداد مقام آوران این دانشگاه در المپیاد علمی دانشجویی کشور افزایش یابد.
ن
ادری اضافه کرد: در سال گذشته به صورت متمرکز از کنکور کارشناسی ارشد دانشجویان زیادی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مرحله دوم المپیاد علمی دانشجویی کشور راه یافتند.
وی بیان داشت: دانشگاه در سال جاری امکانات آموزشی و رفاهی را برای دانشجویان راه یافته به مرحله دوم المپیاد علمی دانشجویی کشور فراهم کرده است که این دانشجویان بتوانند در زمان باقی مانده به مطالعه بپردازند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار