عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز گفت: وجود كانديداهاي متعدد در عرصه سياسي مي‌تواند به نوعي مفيد باشد چرا كه افراد با ارزيابي توسط نظرات مردم خود را مورد سنجش قرار مي‌دهند.

حجت الاسلام سيد رضا اكرمي عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، نبود احزاب و تشكل‌هاي قوي در كشور را يكي از مشكلات موجود دانست و اظهار داشت: تا زماني كه احزاب قوي و تشكل‌هايي فعال در كشور شكل نگيرد در تمامي انتخابات‌ها دچار خلأ و كمبود خواهيم بود.

وي ادامه داد: در آستانه انتخابات‌هاي مختلف احزاب و تشكل‌هاي نوظهوري شكل مي گيرد كه شناخته شده نيستند که به دليل کسب قدرت در عرصه سياسي  ابراز وجود مي كنند و بعد از پايان انتخابات از صحنه محو مي‌شوند.

اين عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز وجود احزاب را براي پر نشاط و فعال كردن در عرصه سياسي كشور مفيد دانست و تصريح كرد: با توجه به اينکه مطرح بودن مسئله احزاب در قانون اساسي و قوانين عادي كشور ضرورت دارد در جهت ايجاد احزاب و جمعيت‌هايي شاداب و فعال تلاش کرد.

حجت الاسلام اكرمي افزود: احزاب كاركردهاي مختلف و مفيدي دارند كه انتخاب و معرفي كانديداها بخشي از وظايف آنان است.

وي گفت: در حال حاضر در كشور چنين مجموعه مناسبي نداريم و به طور طبيعي نيز در آستانه انتخابات‌هاي مختلف افرادي مطرح مي شوند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار مي‌دهند.

عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز با اشاره به اينكه مطرح شدن كانديداهاي متعدد در حال حاضر منفي نيست، خاطرنشان كرد: وجود كانديداهاي متعدد در عرصه سياسي مي‌تواند به نوعي مفيد باشد چرا كه افراد با ارزيابي توسط نظرات مردم خود را مورد سنجش قرار مي‌دهند.
انتهاي پيام/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار