"خانه قرآن" پلي به سوي آموزش‌هاي قرآني

"خانه قرآن" عنوان برنامه‌اي از شبكه راديويي قرآن است كه با آموزشهاي قرآني به معلمان كشور گامي موثر در جهت فراگيري صحيح‌تر و گسترده‌تر مفاهيم قرآني محسوب مي‌شود.

احمد فراهاني،مدير گروه قرآن وتلاوت راديو قرآن به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:طرح آموزش معلمان در قالب برنامه "خانه قرآن" طرحي با مشاركت راديو قرآن و مركز برنامه‌ريزي و آموزش نيروي انساني وزارت آموزش و پرورش است كه در راستاي ارتقاي سطح علمي و قرآني معلمان سراسر كشور از راديو قرآن پخش خواهد شد.
وي افزود:اين برنامه در 6 بخش آموزش روخواني و روانخواني توسط استاد دولتي،بيان تربيت قرآني و راهكار‌هاي آن توسط حجت‌الاسلام والمسلمين شيخ‌الاسلامي،بيان حكومت مهدوي از ديدگاه قرآن توسط استاد موحد،تفسير آيات جزء 30 قرآن  مجيد توسط دكتر معارف،‌بيان آداب و اسرار نماز توسط حجت‌الاسلام بهشتي و بيان فرهنگ وآداب پوشش توسط دكتر حاج عبدالباقي از 31 تير تا 26 شهريور سال جاري هر روز ساعت 15 به مدت 60 دقيقه از راديو قرآن به سمع خواهد رسيد.
فراهاني تصريح كرد:آموزگاران پس از اتمام دوره‌هاي آموزشي برنامه "خانه قرآن" مي‌تواند در آزموني كه آزمون و پرورش كشور در اواخر شهريور و يا در اوايل مهرسال جاري در همين راستا برگزار مي‌كند شركت كرده و گواهينامه مربوط به اين دوره‌هاي قرآني را دريافت كنند.
مديرگروه قرآن و تلاوت اين شبكه راديويي با بيان اينكه معلمان مي‌توانند روزهاي جمعه با شماره تلفني كه از برنامه خانه قرآن اعلام مي شود با اين برنامه ارتباط برقرار كرده و اشكالات آموزش خود را برطرف كنند،خاطرنشان كرد:چنانچه آموزگاران موفق به شنيدن برخي از آموزش‌هاي خانه قرآن از راديو قرآن نشوند،مي‌توانند با مراجعه به سايت راديو قرآن فايل مورد نظر را دريافت كنند./ه
برچسب ها: خانه ، قرآن ، پلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار