مهاجران غير قانوني ساحل عاج فقط تا روز سه شنبه فرصت دارند سرزمين هاي اشغالي را ترک کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني فرانس24 ؛  فرصت دو هفته اي اتباع غيرقانوني ساحل عاجي مستقر در سرزمين هاي اشغالي براي بازگشت به کشورشان، امروز به پايان مي رسد.

براساس اين گزارش ، وزارت کشور سرزمين هاي اشغالي پيش تر با صدور هشداري اعلام کرده بود مهاجران غير قانوني ساحل عاج فقط تا روز سه شنبه فرصت دارند اسرائيل را ترک کنند.

اين وزارتخانه اعلام کرد ، بيش از 2 هزار تبعه غير قانوني ساحل عاج براي دريافت 500 دلار براي بازگشت به کشورشان،فقط تا امروز فرصت دارند.
اين وزارتخانه که دو هفته پيش اين اولتيماتوم را صادر کرد است، هشدار داد بعد از زمان اعلام شده مهاجران غير قانوني بازداشت و روانه کشورشان خواهند شد.

بسياري از اتباع ساحل عاج سالهاست که در اسرائيل به سر مي برند و فرصت دو هفته اي براي بازگشت به کشورشان براي آنها بسيار اندک است.
بسياري از اتباع ساحل عاج که بطور غير قانوني به اسرائيل آمده اند، از هواداران لوران باگبو رئيس جمهور پيشين اين کشور بوده اند و اکنون براي بازگشت احساس امنيت نمي کنند و بيم آن دارند که مورد انتقام جويي قرار گيرند.
مسئولان اسرائيلي وعده داده اند با تماس هايي که با کميسارياي عالي پناهندگان داشته اند، اکنون در ساحل عاج امنيت برقرار است و هيچ خطري آنها را تهديد نمي کند.

ليور بن دور، سخنگوي وزارت خارجه رژيم صهيونيستي، در اين باره مي گويد: اتباع ساحل عاج که بطور غير قانوني در اسرائيل حضور دارند، مي توانند به کشورشان بازگردند و هيچ خطر و تهديدي متوجه آنها نخواهد بود.
برچسب ها: مهاجر ، آفریقایی ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار