آیت الله العظمی مظاهری ضمن قدر دانی از زحمات نیروی انتظامی بر ضرورت انجام درست وظیفه در همه نهاد ها تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان این مرجع تقلید در جریان دیداری که با سردار احمدی مقدم ،که به منظور معارفه فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان برگزار شد از زحمات این نیرو قدردانی کردند.

وی در ادامه بیانات خود با ابراز نگرانی از شیوع بیش از حد مفاسد اخلاقی- اقتصادی و اداری افزود :متأسفانه وضعیت حاکم در کشور ما شایسته ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و این مفاسد موجب نگرانی همه دلسوزان شده است و ما هم پاسخ قانع کننده ای برای مردم نداریم .

رئیس حوزه علمیه اصفهان ضمن اشاره به دسیسه های فراوان در راه پیشرفت انقلاب اسلامی،لطف خداوند،عنایت حضرت ولی عصر و حمایت های مردم را پشتیبان نظام اسلامی دانست و اقدامات نیروی انتظامی برای مبارزه با مفاسد را مثبت ارزیابی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارشکنی ها در راه انجام وظیفه این نیرو گفت :قوای سه گانه و رسانه های گروهی خصوصاًصدا و سیما در این زمینه مسئولیت خطیری بر عهده دارند و باید در جهت برخورد و رفع مفاسد اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی را یاری کنند.

در ابتدای این دیدار سردار احمدی مقدم طی سخنانی ازحمایت های مراجع تقلید قدر دانی و گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی ارائه کرد./س

برچسب ها: اصفهان ، سردار ، احمدی ، مقدم ، مظاهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.