بحث كاپيتاني در تيم استقلال براي اعضاي اين تيم مشكل ساز شده، بحث حضور چند بازيكن كه مدعي كاپيتاني هستند، مشكلات را در اين تيم ايجاد كرده كه مسئولان در اين خصوص قصد دارند بهترين تصميم را اتخاذ كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدي رحمتي چندي پيش به عنوان كاپيتان اول تيم انتخاب و معرفي شد، اما اين در حالي است كه چند روز بعد از انتخاب اتفاقات ديگري رخ داد و شرايط تغيير كرد.

گفتني است: مسئولان تيم استقلال اعلام كردند، وضعيت براي اين تيم كاملاً متفاوت است و اعضاي اين تيم بايد در خصوص كاپيتان تيم تصميمي را اتخاذ كنند كه اصولي باشد و در جهت كمك به استقلال باشد زيرا انتخاب نفر برتر تيم از بين چند كانديداي كاپيتان آسان نيست و ممكن است شرايط را طور ديگري پيش بيني كرد.

شايان ذكر است: مهدي رحمتي در حال حاضر شرايط مشخص در خصوص كاپيتاني ندارد و اين موضوع باعث شده است كه اين دروازه بان حرفي را در خصوص وضعيت خود در تيم مطرح نكنند.

از سوي باشگاه به وي اعلام شده است كه حرفي در خصوص كاپيتاني مطرح نكند و اين بحث را به مربيان و مسئولان تيم واگذار كند تا پس از آن در خصوص شرايط تيم و كاپيتان تصميم گيري شود.

گفتني است: قرار بر اين است كه پس از قطعي شدن وضعيت نكونام و مجيدي كاپيتان تيم اعلام و معرفي شود اما در حال حاضر هيچ يك از بازيكنان و اعضاي تيم نبايد در اين خصوص حرفي را مطرح كرده و يا اظهارنظر كنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار