دختر جواني كه با فريب رانندگان، آنها را براي خريد دارو به داروخانه مي‌فرستاد و خودروهايشان را مي‌دزديد، از سوي پليس كرج دستگير شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  چند روز پيش ماموران كلانتري 17 مهرويلاي كرج در چهارراه طالقاني اين شهر به يك دستگاه خودروي پرايد كه در خيابان پارك شده بود، ظنين شدند.

ماموران به جستجوي راننده خودرو پرداختند اما او را پيدا نكردند. در مرحله بعدي با استعلام از سامانه پليس راهنمايي و رانندگي متوجه شدند اين خودرو چند روز پيش در يكي از شهر‌هاي شمالي كشور دزديده شده است.

درپي اطلاع از اين موضوع، در تحقيق از همسايه‌ها معلوم شد يك دختر جوان كه پايش شكسته بوده و عصا به دست داشته، از خودرو پياده شده و ديگر كسي او را نديده است.

دستگيري سارق عصا به دست

ماموران با به دست آوردن مشخصات دختر جوان، او را كه به محل پارك خودرو بازگشته بود، دستگير كردند.

در بازرسي از خودروي دزدي نيز تعدادي مدرك هويتي و مالكيت مربوط به چند خودروي ديگر كشف و ضبط شد.

دختر جوان با معرفي خود به نام مهسا ادعا كرد خودرو را از يكي ازدوستانش امانت گرفته و از مسروقه بودن آن بي‌خبر است؛ اما سرانجام اعتراف كرد خودرو را دزديده است.

اعتراف دختر جوان به دزدي خودرو

به گزارش جام جم ؛ دزد جوان با اشاره به نحوه دزدي‌هايش گفت: به عنوان مسافر سوار خودرو مي‌شدم و پس از گفت‌و‌گو با رانندگان و جلب اعتمادشان، در ميانه راه از آنها مي‌خواستم مقابل يك داروخانه توقف كنند تا دارو بخرم.

متهم اضافه كرد: در اين موقع رانندگان براي تهيه دارو به داروخانه مي‌رفتند و من نيز پيش از بازگشت آنها خودرو را سرقت مي‌كردم. تا كنون ده‌ها خودرو را به اين شيوه دزديده‌ام.
 
بنابراين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از دختر متهم به سرقت و كشف خودرو‌هاي دزدي ادامه دارد.
 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنی
برچسب ها: سارق ، کلانتری ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار