خطیب نماز جمعه یاسوج گفت: ضروری است مسوولان و متولیان اموراجرایی و اقتصادی كنترل دقیق و اعمال نظارت های قانونی خود در ماه رمضان را نسبت به بازار و جلوگیری از افزایش گرانی ها بیشتر كنند.

حجت الاسلام سید 'اسماعیل موسوی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  از نیرو های نظامی و انتظامی و دستگاه های امنیتی استان خواست تا با هنجارشكنان و حرمت شكنان این ماه برخورد جدی داشته باشند.
وی با تاكید بر لزوم حرمت ماه رمضان ، افزود: برخی افراد بنا به دلایل گوناگون قادر به روزه گرفتن نیستند ولی همین افراد باید مواظب باشند كه در اماكن و مناظر عمومی اقدام به روزه خواری نكنند.
امام جمعه موقت یاسوج ، ماه رمضان را فرصت خودسازی و تزكیه نفس برای انجام واجبات و ترك محرمات دانست و افزود: ماه رمضان در عین حال بهترین فرصت برای خدمت به مردم و محرومان جامعه است.
وی روزه را برای تقویت روحیه عبادت و بندگی لازم دانست و افزود: روزه گرفتن علاوه بر بركات معنوی موجب سلامتی و نشاط روحی و جسمی انسان نیز می‌شود.
حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه امروزه كشور ایران اسلامی در اوج عزت ، شرف و مسیر شكوفایی خود قرار گرفته است ، افزود: دشمن با انواع ترفند ها ، تهدیدها و دشمنی های خود وارد شده تا این كشور و ملت را از پیشرفت باز دارد.
خطیب نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: مهمترین وظیفه و رسالت مردم و مسوولان در این برهه زمانی وحدت ، انسجام و همدلی بیش ازپیش برای مقابله با این تهدیدها و ترفندها است.
وی با اشاره به الگوپذیری كشورهای منطقه از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزه همه كشورهای منطقه و جهان با الگوپذیری از ایران دریافته اند كه می توان با عزم و ارده راسخ مردم و كمك خداوند همه كاخ های ظلم و بی عدالتی را در هم ریخت و تحولاتی اساسی را در آینده سیاسی كشور خود رقم زد.
وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و شكست مفتضحانه منافقین در این نبرد اشاره كرد و گفت: منافقان شكست خورده، در این تجاوز نابخردانه خود متحمل خسارت زیادی از سوی مردم و دوستداران انقلاب شدند./س
برچسب ها: هنجار ، شکنان ، ماه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.