مدیر روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد گفت: این روابط عمومی در جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت صنعت،معدن و تجارت رتبه دوم كشور را بدست آورد.

'امیر جانی پور' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت، فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه در سالن كنفرانس شماره یك نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
وی بیان كرد: این جشنواره به همت شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صنعت،معدن و تجارت به منظور ایجاد فضای مناسب برای ارتقای سطح كیفی فعالیت های روابط عمومی های مربوطه برگزار شد.
جانی پور اظهار داشت: معرفی و ارایه الگوی جامع، كارآمد و موفق،ایجادفضای رقابتی سالم، شناسایی نقاط ضعف و قوت و معرفی استعدادهای موجود از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.
جانی پور عنوان كرد: قرار است جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت، معدن و تجارت درآینده نیز به طور سالانه برگزار شود كه بخش های مختلف این جشنواره شامل برنامه جامع یا سالانه روابط عمومی، فنون روابط عمومی و بخش ویژه (ایده های برتر) است.
وی ابراز داشت: تعداد آثار ارسالی به نخستین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر صنعت،‌ معدن و تجارت بیش از دو هزار و 600 اثر بوده است.
جانی پور گفت: از میان آثار این روابط عمومی ها، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد موفق به كسب رتبه دوم در بخش ایده های برتر و انتشارات شد.
وی بیان كرد: در پایان این جشنواره این روابط عمومی لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از وزیر صنعت ، معدن و تجارت دریافت كرد./س
برچسب ها: روابط ، عمومی ، صنعت ، معدن ، مقام ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.