استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۹۰ میلیارد تومان به طرح های مهر ماندگار استان اختصاص یافته است، گفت: این طرح ها باید تا پایان دولت دهم آماده بهره برداری شوند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند؛ قهرمان رشید، استاندار خراسان جنوبی، در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: از این اعتبارات 169 میلیارد تومان مربوط به اداره راه و شهرسازی به منظور اجرای 18 طرح مهر ماندگار، آب منطقه ای 13 میلیارد تومان، بنیاد شهید 55 میلیارد ریال، دانشگاه علوم پزشکی با 6 طرح مهر ماندگار اعتبار 34 میلیارد تومان، حمل و نقل پایانه ای 2 میلیارد تومان، اداره گاز با 43 طرح اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان، ورزش و جوانان 6 میلیارد تومان وو بسیج سازندگی با 150 پروژه اعتبار سه میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی تعداد طرح های مهر ماندگار استان را در ابتدا 24 پروژه عنوان کرد و گفت: با سفر دستیار ویژه رئیس جمهور به استان این تعداد به 40 پروژه افزایش یافته است.

رئیس شورای اداری خراسان جنوبی از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست هرچه سریعتر اقدامات لازم برای افتتاح این پروژه را انجام دهند به گونه ای که تمامی این طرح ها باید تا پایان دولت دهم آماده بهره برداری شوند.

وی از اختصاص 60 میلیارد تومان از سوی دولت به منظور آبادانی شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: تاکنون 50 میلیارد تومان از این اعتبار به استان اختصاص داده شده است.

شهرداری های خراسان جنوبی منابع درآمدی خوبی ندارند

وی با تاکید براینکه شهرداری های استان منبع درآمدی خوبی ندارند، خاطرنشان کرد: بخشی از این اعتبارات به منظور آبادانی شهرها در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد.

رشید از دستگاه های اداری و اجرایی استان خواست هرچه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی های خود نسبت به شهرداری ها اقدام کنند.

توزیع روزانه 25 تا 30 تن مرغ در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از توزیع روزانه 25 تا 302 تن مرغ در استان خبر داد و گفت: برخی از مردم به دلیل نگرانی وضعیت مرغ در آینده اقدام به خرید بیشتر و نگهداری آن در فریزر می کنند ولی اقدامات لازم در حوزه تنظیم بازار در زمینه برنج، شکر و روغن ویژه ماه مبارک رمضان انجام شده است./س  

برچسب ها: اعتبار ، طرح های ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.