"بنیامین بن الیعازر" از اعضاي برجسته کنست رژیم صهیونیستی با اشاره به خدمات گسترده "عمر سلیمان" رئیس سابق سازمان اطلاعات مصر برای اين رژیم ، از وی به عنوان بهترین فرمانبردار اسرائیل ياد کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري الشرق الجديد ؛   " الیعازر" كه سابقه وزارت جنگ رژیم صهيونيستي را نيز در پرونده دارد ، به خدمات سلیمان در تضعیف و مهار جنبش حماس اشاره كرده و اقدامات وي را مورد تعریف و تمجید قرار داد .

به گفته الیعازر ، سليمان به عنوان معاون سابق "حسنی مبارک" و رئیس سابق سازمان اطلاعات مصر یک فرد ملی‌گرا و از بارزترین شخصیت‌هایی بود که در هر لحظه آماده خدمت به تل آويو بود.

مقام صهيونيست حتي  پس از تعریف و تمجیدهاي فراوان مدعی شد ، مصر با از دست دادن سلیمان متحمل خسارت زیادی شده است .

الیعازر همچنین اظهار داشت که با شنیدن خبر نامزدی سلیمان برای ریاست جمهوری مصر بسیار خرسند شده است و افزود که روابط تنگاتنگ و صمیمی با سلیمان داشته است و در هر مسئله‌ای از جمله مسئله انتقال گاز مصر به اسرائیل سلیمان را مداخله می‌داد و تقریبا به طور روزانه با وی در تماس و گفت‌وگو بوده است.

اين گزارش مي افزايد ، از سلیمان به عنوان "جبهه سیاه" دوره مبارک یاد می‌شود که اسرار زیادی را در سینه خود داشت. وی چشم، گوش و عقل و ذهن مبارک در مسائل امنیتی و پرونده‌های حساس سیاست خارجی بود.


برچسب ها: سلیمان ، مصر ، کنست ، الیعازر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار