نمايندگان خوزستان در مسابقات قهرماني راگبي هفت نفره كشور با كسب عناوين چهارم و هفتم، به كار خود پايان دادند.

سيروس داوودي مسوول كميته راگبي استان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهاركرد: اين رقابت‌ها از روز سه‌شنبه (27 تيرماه) به مدت دو روز، به ميزباني گرگان برگزار شد كه خوزستان با دو تيم الف و ب در اين رقابت‌ها شركت كرده بود.

 وي درباره تيم‌هاي برتر اين مسابقات گفت: فارس ب و الف به ترتيب به مقام‌ قهرماني و نايب‌قهرماني دست پيدا كردند، تهران در مكان سوم ايستاد و تيم خوزستان ب با شش برد و يك باخت عنوان چهارمي را به دست آورد. خوزستان الف ديگر نماينده استان، در جايگاه هفتم قرار گرفت.

 مسوول كميته راگبي خوزستان درباره هدف‌شان از حضور در اين رقابت‌ها عنوان‌كرد: عملكرد تيم‌هاي‌مان خوب بود و هدف ما از شركت در اين مسابقات اين بود تا بازيكنان جواني را به رقابت‌هاي راگبي تزريق كنيم كه خوشبختانه به هدف‌مان رسيديم و يكي، دو بازيكن‌مان به چشم آمدند.

وي خاطرنشان‌كرد: در پايان مسابقات، كميته فني يك تيم منتخب را معرفي كرد كه فرشاد جمشيدي، حامد عطاب و يوسف جلالي از خوزستان نيز در آن حضور داشتند. اين مسابقات انتخابي تيم‌ملي نيز بود و اسامي دعوت‌شدگان به آن بعدا اعلام خواهد شد.

داوودي بيان‌كرد: قصد داريم پنجم مهرماه مسابقات چهارجانبه راگبي هفت نفره را به مناسبت حصر آبادان برگزار كنيم. اين مسابقات با حضور يك تيم از خوزستان و سه تيم از ساير استان‌ها برگزار خواهد شد./س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.