سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: هنوز وضعیت چگونگی حضورمان در لیگ برتر امسال مشخص نیست.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در طول روزهای آینده مسئولان باشگاه در نظر داشتند با تشکیل جلسات کارشناسانه و آسیب شناسی نسبت به چگونگی حضور در مسابقات لیگ برتر امسال تصمیم گیری کنند.

وی گفت: این احتمال وجود دارد که مسئولان بخواهند با ترکیبی جوانان و بومی در لیگ والیبال شرکت کنند و یا با تیمداری در این رشته خداحافظی کنند و شاید هم بودجه تیمداری را صرف تکمیل سالن هشت هزار نفری آمل کنند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در خصوص قطع همکاری سعید معروف با این تیم اظهار داشت: پیش از اعزام تیم به مسابقات جام باشگاه های آسیا (چین) ما با سعید معروف برای تمدید قرارداد و حضور در ترکیب تیم به عنوان پاسور مذاکره کرده و به نتایج مثبتی هم رسیدیم بستن قطعی و رسمی قرارداد منوط به بازگشت تیم از چین شد.

وی گفت: متأسفانه پس از بازگشت از مسابقات جام باشگاه های آسیا قطر مسئولان نسبت به چگونگی حضور در مسابقات لیگ برتر امسال تغییر کرد و همین امر باعث شد تا معروف با تیم های پیشنهادی خود مذاکره کرده و با تیم شهرداری ارومیه به تفاهم برسند.

وی در خصوص همکاریش با دیگر تیم های لیگ برتری در مسابقات امسال یادآور شد.

به طور معمول دیگر باشگاه های لیگ برتری بر این باور هستند که کادر فنی و بازیکنان تیم قهرمان برای حضور در مسابقات سال جدید لیگ برتر از سوی باشگاه حفظ می شوند در صورتی که این طور نیست.

وی تصریح کرد: هنوز از هیچ باشگاهی به من پیشنهاد همکاری نشده است و من هم منتظر تصمیم مسئولان باشگاه کاله آمل هستم.

عطایی گفت: بروز مشکلات در قطعیت حضور تیم والیبال کاله در مسابقات لیگ برتر نشانه های خوبی برای والیبال نیست./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار