استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امروز بین دولت و ملت در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ فاصله‌ای نیست.

به گزارش خبرنگا رباشگاه خبرنگاران ارومیه ، وحید جلال‌زاده در مراسم بهره‌برداری از سامانه دیجیتال شهید باکری اظهار داشت: امروز حیات، عزت و استقلال ما مدیون امام خمینی(ره) است که از بین ما سفر کرده و یاد و خاطره او همیشه در میان مردم عزیر ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

وی افزود: امروز روزی نیست که در اخبار خبری از موفقیت‌های ایران اسلامی و جوانان ایرانی نباشد و امروز به برکت حضور این جوانان متدین ما توانسته‌ایم با فتح سنگرهای علمی دنیا در اوج بایستیم.

جلال‌زاده اضافه کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران این اعتماد به نفس و عزت را به جوانان ایران اسلامی بخشید که جوان ایرانی می‌تواند اولین باشد و این همان هویت ایرانی و اسلامی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید ملت قدردان این نعمت الهی باشند.

به گفته استاندار آذربایجان‌غربی مردم ایران می‌توانند بیش از گذشته به قله‌های افتخار دست یابند و ما در طول این سه دهه روزهای تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشته‌ایم و شیعه و سنی، کرد و ترک، خونشان در دفاع از این آب و خاک به هم آغشته شده که با این جانفشانی‌های خود نشان دهند دشمن در توطئه‌های خود شکست خورده است و بعد از این نیز شکست خواهد خورد.

جلال‌زاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود در جمع مدیران صدا و سیما از کارکنان این سازمان تقدیر کردند چرا که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه رسانه‌ای دنیا به خوبی ظاهر شده است و این سازمان در طول سال‌های بعد از انقلاب با فناوری‌های روز دنیا خود را تجهیز کرده است.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مبلغ اسلام، امنیت، وفاق و همدلی است.

وی گفت: امروز در جمهوری اسلامی ایران رادیو و تلویزیون مبلغ اسلام، امنیت، وفاق و همدلی است و صدا و سیما به عنوان یک پایگاه فرهنگی فعال در جامعه حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و این در حالی است که دنیای غرب از قدرت رسانه‌ای خود برای انحراف جوانان استفاده می‌کند که تبلیغ سکولاریسم و ابتذال و سایر اشکال منحط اخلاقی از جمله مصداق‌های این حقیقت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی ایران پرچم اسلام ناب را در دست دارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری ملت ایران و جهان اسلام را به سمت قله‌های توسعه، پیشرفت، عدالت‌خواهی و در یک کلمه اسلام عزیز رهبری می‌کند.

جلال‌زاده افزود: بسیار خرسندم از این بابت که امروز مسئولان نظام در کنار هم و برای یک هدف که آن اعتلای اسلام و ایران است تلاش می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار امیدواری کرد تا پایان دولت دهم تعداد شهرستان‌هایی که در استان از امکان پخش دیجیتال بهره‌مند می‌شوند به 80 درصد برسد.

سامانه شهید باکری شهرستان نقده نخستین سامانه پخش دیجیتال بعد از ارومیه است که بیش از 290 هزار نفر از جمعیت شهرستان‌های نقده، پیرانشهر، اشنویه و محمدیار را زیر پوشش خود قرار می‌دهد و نیز 270 روستا زیر پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه از بخش‌های مختلف فرستنده پرقدرت ایستگاه کوه نقره بازدید کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در هفتاد و یکمین سفر شهرستانی خود امروز به شهرستان نقده سفر کرده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.