ایمپلنت های دندانی یکی از بهترین و مهمترین گزینه های درمانی مطرح برای بیمارانی می باشند که دارای دندانهای غیر قابل نگهداری هستند.

سولماز عراقی، متخصص دندانپزشکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: زمانیکه نتوان یک دندان را از طریق اندودنتیک درمان و ترسیم نمود، روش های پرستودنتیک مانند بریج ها و ایمپلنت ها مورد توجه دندانپزشکان قرار خواهد گرفت.

وی از بررسی های مقالات و تحقیقات متعدد دندانپزشکان کشور مبنی بر یافتن بهترین و مهمترین گزینه های طرح درمانی خبر داد.

متخصص دندانپزشکی کشورمان گفت: یافته ها حاکی از این مطلب است که ایمپلنت های دندانی یکی از بهترین و مهمترین گزینه های درمانی مطرح برای بیمارانی می باشند که دارای دندان های غیر قابل نگهداری هستند.

عراقی در ادامه اظهار داشت: هر چند، تحقیقات بر روی پیش آگهی طولانی مدت درمان های اندودنتیک وایمپلنت ادامه دارد اما یک دندانپزشک باید درک کاملی از نیاز بیماران و اطلاعات فراگیری از درمان به روش اندودنتیک و ایمپلنت داشته باشد.

متخصص دندانپزشکی کشورمان هر چنین از مهارت های دندانپزشکی در بررسی اولویت های طرح درمان سخن گفت و افزود: تصمیم به کشیدن دندان و گذاشتن ایمپلنت، بهتر است براساس معیارهای اندودنتیک و پریودنتال، میزان ساختار باقی مانده از دندان، قابل ترسیم بودن، وسعت ترسیم قبلی و ارزش استراتژیک در سیستم دندانی و همچنین ترجیح بیمار باشد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار