نشست خبري عتبات دانشگاهيان با حضور حجة الاسلام و المسلمين سيد محمدرضا فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران،‌ حجت الاسلام و المسلمين سيد محمدرضا فقيهي در اين  نشست به خبرنگاران گفت: اعزام دانشجويان به عتبات و عاليات از شهريور ماه آغاز خواهد شد و ثبت نام از دانشجويان از 4 مرداد شروع و تا 12 مرداد ادامه خواهد داشت.
وي خاطرنشان كرد: دانشگاهيان مي‌توانند در گروه هاي پسران مجرد، زوجهاي دانشجو، اساتيد، كارمندان دانشگاهها و دختران دانشجو با يكي از محارم براي اعزام به عتبات ثبت نام نمايند.
وي تصريح كرد: در اين دوره حدود 8000 نفر از دانشگاهيان سراسر كشور درقالب 210 كاروان راهي عتبات و عاليات مي شود.
فقيهي گفت: هزينه عتبات دانشجويي حدود 590 هزار تومان برآورده شده است و با انعقاد تفاهم نامه با بانك قرض الحسنه مهر دانشجويان با سپرده گذاري اوليه به مبلغ 2 ميليون ريال مي‌توانند از وام 6 ميليون ريالي براي اين سفر بهره مند شوند.
وي افزود: از برنامه هاي ويژه دانشجويان در اين سفر مي‌توان به بازديد از شهر مدائن، زيارت قبر سلمان فارسي، بازدي از بيت  حضرت امام (ره) در نجف، كتابخانه كاشف الغطا، زيارت زيد بن علي (ع) و غيره اشاره كرد.
وي يادآور شد طول مدت سفر 8 روز است و دانشجويان در اين مدت به زيارت اماكن مقدس كشور عراق مي‌پردازند.
گفتني است دانشگاهيان مي‌توانند از 4/5/1391 با مراجعه به سايت لبيك به نشاني اينترنتي www.labbayk.comبراي اعزام به عتبات و عاليات ثبت نام نمايند و در تاريخ 14 مرداد ماه سال جاري  از نتيجه قرعه كشي باخبر شوند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار