فيلم سينمايي "همه چي آرومه" به عنوان يك كمدي ضعيف و اقتباسي از فيلم سينمايي "خماري" همراه با ساختاري غير حرفه اي است.

مجتبي اردشيري،منتقد سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:فيلم سينمايي "همه چي آرومه" كمدي بسيار ضعيف و اثري اقتباسي از فيلم سينمايي "خماري" است كه با ساختاري غيرحرفه اي ساخته شده است.
وي ادامه داد:اين فيلم قصه نشان دادن يك غافلگيري بزرگ را دارد،اما با توجه به نداشتن زير ساختي درست در فيلمنامه كارگردان نتوانسته اين موضوع را به خوبي نشان دهد.
اردشيري افزود:فيلمنامه هايي كه موضوع غافلگيري در آن ها مطرح مي شود،در سكانس هاي پاياني فيلم اين موضوع را روشن مي‌كنند و گاه فيلمنامه در لابهلاي خود داستانك هايي را مطرح كرده و در سكانس هاي بعدي به رمزگشايي آنها مي پردازد.
وي تصريح كرد:اما آنچه ما در فيلمنامه "همه چي آرومه" مي‌بينم،داستاني پر از سوال و المان هاي غيرمنطقي است كه پاسخ تمام آنها به شيوه اي غيرمعصوم در همان سكانس پاياني نشان داده مي شود.
اين منتقد ادامه داد:سكانسي پاياني نه تنها غافلگيرمان نمي‌كند؛بلكه ادامه‌ اي است بر سوالات بي جوابي كه ما در طول فيلم با آن مواجه مي شويم.
اردشيري به نقاط قوت اين فيلم اشاره كرد و گفت:اما حسن بزرگ فيلم استفاده مطلوب بازيگران از خلاقيتهاي فردي است كه باعث شده فيلمنامه حول اين خلاقيت ها بچرخد.
وي افزود:مخاطب نيز به همين خلاقيت هاي فردي كه اشاره كردم مي‌خندد،زيرا فيلم نه داستاني كميك دارد و نه جرياني كه بخواهد فضاهاي كميك را براي مخاطب ايجاد كند./ه
برچسب ها: همه ، چی ، آرومه ، کمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.