نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : نظام سلطه شامل آمریكا ، اروپا و رژیم صهیونیستی از بی اثر شدن و عقیم ماندن تحریمهای اعمال شده علیه ایران اسلامی وحشت دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی ، در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل افزود : استكبار جهانی برای ضربه زدن به ایران به این تحریمها چشم دوخته است و تمام رسانه ها و سرویس های اطلاعاتی غرب برای سنجش میزان اثرگذاری تحریمهایی كه علیه كشورمان اعمال كرده است و نیز افزایش میزان این تاثیرها فعال شده اند.

عاملی با اشاره به اینكه استكبار جهانی به شدت نگران بی اثر شدن این تحریمها است گفت : سردمداران آمریكا هفته گذشته آشكارا اعلام كردند از آن بیم دارند كه این تحریم ها مبادا عقیم باشند.

امام جمعه اردبیل شان ملت مسلمان و انقلابی ایران را بسیار بالاتر از این دانست كه در مقابل فشارهای اقتصادی زورگویان عالم سر تسلیم فرود آورند و افزود: این اهانت بزرگی است كه بخواهی با تحریمهای اقتصادی دست و پای یك ملت را ببندی و بخواهی آنان از آرمانها و افكار بر حقشان دست بردارند.

وی گفت: همه این فشارها ، تحریمها و تهدیدها به خاطر آن است در دنیایی كه بر آن نظام ارباب رعیتی وحشتناك ایجاد و حاكم نموده اند ملت ایران حاضر نشده اند كه رعیت باشند و خواسته های نامشروع نظام سلطه را اطاعت نمایند.

خطیب نماز جمعه اردبیل افزود: در بازار هیچگونه كمبودی به معنای واقعی آن وجود ندارد و برای آنكه مشكل خاصی در باره تامین كالاهای اساسی مورد نیاز مردم ایجاد نشود باید مسوولان ذیربط موضوع را به خوبی مدیریت نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همچنین در ادامه نماز جمعه را شوكت و هیبت مسلمانان ذكر نمود و گفت : بدون شك این آیین عبادی و سیاسی به عنوان یك اجتماع مهم و نوعی رسانه قوی و سنتی محسوب می شود و به همین دلیل است كه دشمنان ما شهدای فراوانی را از نمازهای جمعه در ایران گرفته اند./س

برچسب ها: اردبیل ، تحریم ، علیه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.