گوگل اقدام به اضافه کردن یک ماشین حساب مهندسی کامل به مرورگر خود کرده است .

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید بی شک معروفترین و محبوب ترین مرورگر دنیا گوگل است این امر تا جایی پیش رفته است که بسیاری به جای به کاربردن کلمه ی جستجو در دنیای مجازی از گوگل کردن استفاده می کنند.

گوگل علاوه برامکان جستجوی صفحات وب و عکس امکاناتی از قبیل ترجمه ی آنلاین و گاه شمار ، نقشه ،جستجوی اخبار ، خرید اپلیکیشن و... را ارائه می دهد .

به تازگی این سایت اقدام به اضافه کردن یک ماشین حساب مهندسی 34 دکمه ای کرده است که علاوه بر داشتن اعداد و محاصبه ی چهار عمل اصلی دارای قابلیت هایی از قبیل محاسبه ی sin , cos , tan, arc sin , arcos , arctan و محاسبه ی لگاریتم در مبنای طبیعی و 10همچنین محاسبه ی فاکتوریل است .

این ماشین حساب آنلاین در بسیاری موارد از ماشین حساب های دیگر از جمله ماشین حساب windows دقیق تر عمل می کند .

ماشین حساب گوگل بر روی مرورگر های کروم ، سَفری به خوبی عمل می کند علاوه بر آن بر روی سیستم عامل های تلفن های همراه از قبیل اندروید وios با مشکل رو برو نمی شود.


لازم به اشاره است پیش از این نیز در صورتی که عملی ضربی مانند 174*174  را در مکان جستجوی گوگل تایپ می کردیم جوابی صحیح را در حاصل از جستجو نشان می داد اما به تازگی گوگل این ماشین حساب 34 دکمه ای را به این نوع جستجو اضافه کرده است.

برای مشاهده این ماشین حساب تنها کافی است عمل ریاضی را در مکان جستجو تایپ کنید ./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار