ميت رامني نامزد جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا و رقيب باراک اوباما براي ديدار با سران رژيم صهيونيستي وارد سرزمين‌هاي اشغالي شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري فرانسه، ميت رامني روز يکشنبه با شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي و بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم ديدار خواهد کرد.

ديدار با سلام فياض نخست وزير تشکيلات خودگردان فلسطين نيز از ديگر برنامه‌هاي ميت رامني عنوان شده است.

ميت رامني جمهوري خواه که بر اساس نظر سنجي‌ها در رقابت شانه به شانه با باراک اوباما به سر مي‌برد، پيش از ورود به سرزمين‌هاي اشغالي سفري سه روزه به انگليس و شهر لندن داشت.

وي اواخر ساعات روز شنبه وارد سرزمين‌هاي اشغالي شد.

روابط بين رژيم اسرائيل و آمريکا از موضوعات مطرح در رقابت‌هاي انتخاباتي ميت رامني بوده است و وي وعده داده در صورت پيروزي در انتخابات رياست جمهوري آمريکا روابط قوي‌تري با اين رژيم برقرار خواهد کرد.

ميت رامني با بنيامين نتانياهو محافظه کار دوست نزديک و قديمي است؛ از اين رو روز يکشنبه پيش از سخنراني ميت رامني، نتانياهو با وي ديدار خواهد کرد.
 
سفر رامني با يکي از اعياد يهوديان همزمان شده است.

دان سنور دستيار ارشد امنيت ملي نامزد جمهوري خواهان در انتخابات رياست جمهوري آمريکا، مدعي است رامني در سفر به سرزمين‌هاي اشغالي پيامي محکم درباره برنامه هسته‌اي ايران را براي مقامات صهيونيستي آورده است.

سفر رامني به سرزمين‌هاي اشغالي اين فرصت را در اختيار وي قرار مي‌دهد که بتواند راي يهوديان آمريکايي و مسيحيان اوانجليکان مدافع ر‍ژيم صهيونيستي را کسب کند؛ راي اين گروه‌ها مي‌تواند فرصت خوبي به وي دهد، با توجه به اينکه باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا نيز رابطه خوبي با بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار