امام جمعه سلماس گفت: احترام به والدین در جامعه به نحو شایسته‌ای نهادینه شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: در دین مبین اسلام احترام به والدین مورد تاکید قرار گرفته است و این امر اهمیت احترام به والدین را می‌رساند.

وی با بیان اینکه نباید محبت به والدین و احترام به آنها را نادیده گرفت، تصریح کرد: لازم است تا مردم روزه‌دار در این ماه بیشتر از سایر ماه‌ها به والدین خود احترام بگذارند.

موسوی با بیان اینکه فردی که به والدین خود احترام می‌گذارد در این دنیا و آخرت رستگار خواهد بود، افزود: رضایت والدین از فرزندشان سبب رضایت خداوند نیز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان، گفت: باید توجه داشت همه ماههای سال الهی هستند و از ارزش و اهمیت بالایی برخوردارند، اما ماه مبارک رمضان ویژگیهای برجستهای دارد و تک‌تک روزهای این ماه خجسته و مبارک هستند.

وی با اشاره به اهمیت عبادت در این ماه، خاطرنشان کرد: یک روز روزه این ماه ارزش ماهها عبادت را دارد.

خطیب جمعه سلماس گفت: اهل‌بیت (ع) این ماه را بهترین فرصت تقرب به سوی ذات اقدس الهی میدانند که فرد مؤمن پس از طی دو ماه رجب و شعبان خود را آماده ورود به این‌ ماه کرده است.

موسوی با بیان اینکه استجابت کامل ادعیه ماه مبارک رمضان در زمان ظهور امام زمان (عج) خواهد بود، اظهار داشت: با دقت در بسیاری از روایات عصر ظهور متوجه خواهیم شد همه آرمانها و خواستههای انسانی در دولت کریمه قائم محمد محقق خواهند شد زیرا در زمان ظهور است که همه اهل قبور خوشحال خواهند شد./س

برچسب ها: احترام ، سلماس ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.