رييس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي از دستگيري مواد فروش سابقه دار محله هاشمي پايتخت خبر داد و افزود:متهم طي يک عمليات تعقيب و گريز پليسي به دام افتاد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ ابوالقاسم باقري رييس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي  در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و پاسخگويي به مطالبات مردمي و برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر در جنوب تهران اظهار داشت: موضوع به طور ويژه در درستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتري قرار گرفت.
سرهنگ باقري اضافه کرد:ماموران تحقيقات گسترده خود را در محدوده مناطق جرم خيز به خصوص محله "هاشمي" آغاز تا اينکه دريافتند راننده يک دستگاه خودرو پرايد اقدام به توزيع شيشه و خرده فروشي هروئين مي نمايد.
به همين منظور ساعت 16 و 30دقيقه روز گذشته 7مردادماه ماموران هنگام گشت زني متهم را شناسايي كردو در صدد دستگيري وي برآمدند ااما متهم با مشاهده ماموران فرار را بر قرار ترجيح داد و به سرعت متواري شد. با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز شد و ماموران به منظور متوقف نمودن متهم به وي فرمان ايست دادند اما راننده متخلف نه تنها به دستور پليس توجه اي نکرد بلکه با سرعت سرسام آوري به فرار خود ادامه داد.
اين تعقيب و گريز ادامه داشت تا اينکه با اجراي طرح مهار و شليک سه گلوله متهم زمينگير و در نهايت دستگير شد.
متهم پس از دستگيري به سرعت بازرسي شد و در بازرسي از خودروي وي مقادير معتنابهي مواد افيوني شامل شيشه و هروئين کشف و ضبط شد.
به دنبال کشف مواد  متهم به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي فني قرار گرفت که در خلال بازجويي هاي پليسي مشخص شد هويت وي "رسول.الف" نام دارد و از مواد فروشان سابقه دار جنوب پايتخت است.
اين مقام مسئول در پليس پايتخت در پايان خاطر نشان کرد:پرونده اي در اين رابطه تشکيل و متهم به همراه مواد مکشوفه جهت رسيدگي تخصصي تر به پايگاه پنجم پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ارجاع شد./ف
برچسب ها: کلانتری ، دستگیر ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار