ویژه برنامه «برآستان جانان» شبکه تهران در شب و روز وفات حضرت خدیجه(س)میهمان اهالی غرب پایتخت در بوستان شمشیری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رویش«عقیل منصوری» مدیر فرهنگی وهنری منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: از نهمین شب ماه مبارک رمضان وهمزمان با وفات حضرت خدیجه (س) گروه تلویویونی  شبکه تهران برای 3 شب در این بوستان حضور دارند و برنامه های عصرگاهی این بوستان را به قاب رسانه خواهند برد.
 
وی با اشاره به برنامه های این 3 شب گفت: در عصر گاه هشتم امرداد ،با توجه به قرار داشتن ما در شب وفات بزرگ بانوی  جهان اسلام برنامه ی بر آستان جانان بوستان شمشیری به بزرگداشت مادر بردباری  اختصاص داشته و برنامه های پیش بینی شده در راستای همین موضوع  خواهد بود. به گفته ی رئیس فرهنگ سرای رویش اجرای این برنامه بر عهده «سید رضا نواب» است و گروه هنری حنانه  ،گروه های بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی و مرتضی طاهری  به عنوان مداح  به عرض ارادت به آستان مادر بزرگ مومنان می پردازند و همچنین  پیش از اذان مغرب یکی از قاریان بین المللی به تلاوت قرآن می پردازد.
 
منصوری  با تاکید بر  اینکه برای  ساکنان غرب پایتخت در هر روز  برنامه های جدید ومتنوعی  پیش بینی شده است گفت:  همزمان با دومین روز از ضبط برنامه تلویزیونی «مجید یراقبافان» مجري برنامه ي " تا نیایش " به اجرای برنامه می پردازد و به همراه او بییندگان تهرانی شاهد هنرنمایی و بیانات گروه تواشیح و حجت لاسلام حائری زاده می باشند و شهروندان تهرانی با یکی از مستبصرین( تازه مسلمان ) و چگونگی گرایشش به اسلام آشنا خواهند شد.
 
رئیس فرهنگ سرای رویش در توضیح برنامه های روز سوم گفت: با پایان شب روز عزای مادر بردباری ، برنامه ی سومین شب برنامه تلویزیونی برآستان جانان از حال و هوای شادتری برخوردار خواهد بود و مجری برنامه به خانه بر می گردیم" دکتر محمد نظری"  مسئولیت اجرا را به عهده دارد وبرنامه هایی مانند سخنرانی حجت الاسلام برمایی( کارشناس برنامه تلویزیونی آبی آسمانی)، به همراه  تواشیح ،مسابقه حضوری ،اجرای گروه های هنری و نیایش افطاربا توجه به سلایق ونیاز مخاطبان پیش بینی شده است.
 
وی تقدیر از چهره های برتر ساکن در غرب پایتخت را از دیگر برنامه های اجرایی دانست وگفت: در این بخش از پایتخت  مادرانی با 3 و4 فرزند شهید،  هنرمندان وورزشکارانی ساکن  هستند که همزمان با برپایی مراسم برآستان جانان از آنها  تقدیر می شود.
 
منصوری درباره برنامه های اجرایی در حاشیه مراسم گفت: در حاشیه جشنواره برآستان جانان ، درهر روز بیش از غرفه دائر می شود که  می توان به غرفه های بازی وخلاقیت، بازی های رایانه ای، اطلاع رسانی، نجوم، صنایع دستی، سلامت، کتاب و.... اشاره کرد.
 
مدیر فرهنگی وهنری منطقه 9به دریافت نظرات مخاطبان به صورت تصویری و مکتوب برای اجرای بهتر برنامه‌ها در بخش‌های صحنه ای و غرفه ها اشاره کرد وگفت: تمامی این برنامه ها با توجه به بافت منطقه انتخاب شده و اما همچنان برای جلب نظر شهروندان  در هر روز از حاضران نظر خواهی می شود.
 
برنامه برآستان جانان منطقه 9 هر روز از ساعت 17 تا 21 در بوستان شمشیری( سه راه آذری، 20 متری شمشیری) برگزار می شود./ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار