با پی گیری بیش از سه سال برای اجرای کامل تبصره 5 ماده 109 قانون خدمات مدیریت کشوری حداقل حقوق دریافتی بازنشستگان ذغالسنگ به 7 میلیون ریال رسید.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان به نقل از روابط عمومی کانون بازنشستگان ذغالسنگ استان کرمان ، هوشنگ انکوتی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره کانون با بیان اینکه در اجرای کامل تبصره 5 ماده 109 قانون خدمات مدیریت کشوری، بازنشستگان صنعت فولاد نیز همانند سایر بازنشستگان کشوری و لشکری به حقوق خود می رسند، گفت: دستور اجرای کامل این قانون توسط معاون اول رئیس جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت داده شده است.

وی با اشاره به جلسه هفته گذشته مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با حضور مدیر عامل صندوق حمایت از بازنشستگان فولاد و مدیران عامل کانون های بازنشستگان ذوب آهن اصفهان و ذغالسنگ کرمان، خاطرنشان کرد: در این جلسه پس از بررسی مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد نامه ای برای معاون اول رئیس جمهور تنظیم که در آن درخواست پرداخت کامل حقوق بازنشستگان مطابق ماده 109 شد.

انکوتی افزود: همچنین در آن نامه خواستار انتقال صندوق حمایت از بازنشستگان فولاد با حفظ شخصیت حقوقی طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدیم.

وی با تشکر از وحدت نمایندگان استان کرمان برای احقاق حقوق بازنشستگان ذغالسنگ، گفت: با ابلاغ دستور پرداخت معاون اول رئیس جمهور، احکام بازنشستگان تا چند روز آینده توسط صندوق حمایت از بازنشستگان فولاد کشور صادر می شود.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان ذغالسنگ استان کرمان با اعلام اینکه اجرای این احکام از تاریخ 1/1/88 و مابه التفاوت آن از 1/7/86 قابل پرداخت می باشد، خاطرنشان کرد: به زودی حداقل حقوق بازنشستگان ذغالسنگ 7 میلیون ريال پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: این مبلغ به غیر از 15 درصد افزایش حقوق سالانه بازنشستگان است./س

 

برچسب ها: حقوق ، هفت ، میلیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.