رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان سيستان وبلوچستان از کشف بيش از 70 کيلو هروئين از يک دستگاه تريلر دراجراي طرح امنيتي وانتظامي ذوالفقار 3 در اين استان خبر داد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ رضا ناظري رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان سيستان وبلوچستان گفت : در راستاي مقابله با اين بلاي خانمانسور ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر طرح امنيتي وانتظامي ذوالفقار 3 را به منظور دستگيري عاملان تهيه وفروش مواد مخدر در سطح استان سيستان وبلوچستان به اجرا گذاشتند. رضا ناظري افزود : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در يک اقدام عملياتي موفق به شناسائي يک دستگاه تريلر برانندگي يک تبعه افغاني که قصد حمل وجابجائي مواد مخدر به يکي از استان هاي جنوبي کشور راداشت شدند .
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر سيستان وبلوچستان درادامه تصريح کرد : ماموران با انجام عمليات ايست وبازرسي وتشديد يگانهاي عملياتي مستقر در ايست وبازرسي نصرت آباد اين شهرستان موفق شدند خودروي مورد نظر را متوقف کنند که در بازرسي از آن 70 کيلو و 200 گرم هروئين که به طرز ماهرانه اي در داخل تاير هاي اين خودرو جاسازي شده بود کشف وضبط شد .
سرهنگ ناظري در خاتمه با اشاره به اثرات مخرب مواد مخدر برپيکره خانواده ، جامعه ، اقتصاد و فرهنگ جامعه از مردم استان خواست براي مقابله با اين بلاي خانمانسوز ومبارزه با کساني که در توسعه اين معضل اجتماعي نقش دارند با پليس همکاري کرده وهرگونه اطلاعات واخباري را دراين زمينه به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اعلام دارند ./ف
برچسب ها: کشف ، هروئین ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار