کشف 3 مقلد قاتل موقرمز تنها با گذشت چند روز از حادثه فوق، مردم و رسانه های امریکایی را به شدت هراسان کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، آنقدر کشتار چند روز پیش کلرادو تاثیرات زیادی بر جامعه آمریکا گذاشته که هر روز بازتاب های مختلف آن، لرزه بر جان مردم این کشور می اندازد. یکی از اتفاقات عجیب پس از این جنایت، تلاش تعداد دیگری از افراد آمریکایی برای کشتار هم نوعان خود است.

طی روزهای اخیر افراد مختلفی تلاش داشته اند دست به جنایت های مشابه حادثه کلرادو بزنند که با خوش شانسی پلیس آمریکا موفق به انجام نقشه خود نشدند.

در آخرین نمونه از این برنامه ریزی ها، یک جوان 18 ساله امریکایی که تصمیم داشت با اجرای نقشه ای، دست به کشتار دانش‌آموزان یک دبیرستان در اوکلاهما بزند، توسط پلیس دستگیر شد.

 تیمی ایک جوان 18 ساله آمریکایی برای راننده یک تاکسی شرح داده بود که چگونه اقدام به این قتل‌ عام خواهد کرد و راننده نیز این موضوع را به پلیس اوکلاهما گزارش داده بود.



مأموران پلیس نیز به سرعت وارد عمل شدند و این فرد را دستگیر کردند. پلیس در بازرسی خانه این جوان دو تفنگ و 250 تیر فشنگ یافته است.

هرچند این بار یک جوان آمریکایی پیش از پیاده کردن طرح قتل عام، دستگیر شد اما کشف 3 مقلد قاتل موقرمز تنها با گذشت چند روز از حادثه فوق، مردم و رسانه های امریکایی را به شدت هراسان کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار