حسین مهردوست، معاون اداری ومالی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل تعاونی مصرف کارکنان این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، مهردوست با ذکر اینکه تعاونی مصرف کارکنان برای اولین بار در این واحد تشکیل می شود، افزود: تعاونی مصرف کارکنان براساس پیشنهاد معاونت اداری و مالی و با موافقت و تصویب ریاست دانشگاه راه اندازی می شود.
معاون اداری و مالی واحد علوم وتحقیقات با تأکید براستقبال بسیار خوب کارکنان برای عضویت در این تعاونی، تصریح کرد: تشکیل تعاونی مصرف کارکنان واحد علوم و تحقیقات با هدف ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر رفاهی به کارکنان و براساس برنامه ارائه خدمات رفاهی تدوین شده سال جاری در معاونت اداری و مالی تشکیل شده است.
مهردوست با اشاره به اینکه واحد علوم و تحقیقات یکی از بزرگترین واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 1000 نفر پرسنل می باشد، برنامه ریزی جهت تسهیل امور رفاهی این قشر فرهیخته را از الویت برنامه های تدوین شده معاونت اداری ومالی برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری ارائه تسهیلات مالی به کارکنان و اعضاء هیأت علمی با امضاء تفاهمنامه های مختلف با بانکهای عامل و پرداخت پاداش در مناسبت ها و در زمان برگزاری آزمون های مختلف به کارکنان عملیاتی شده است و این روند تا پایان سال جاری نیز ادامه می یابد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.