یک مربی و سه فوتسالیست قمی تیم دبیری تبریز را در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همراهی می‌کنند.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از فردا پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه رسما آغاز می‌شود و طی آن 13 تیم لیگ برتری در دیدارهایی حساس برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.
آنچه که برای علاقمندان قمی فوتسال در لیگ چهاردهم جالب توجه و حائز اهمیت به نظر می‌رسد، حضور یک مربی و سه فوتسالیست قمی در ترکیب تیم دبیری تبریز نماینده فوتسال استان آذربایجان شرقی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است.
دبیری تبریز از تیم‌های نام آشنای فوتسال ایران است که در تلاش برای حضوری موفق در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های کشور علاوه بر چهره‌های مطرحی که یکی از آنها مصطفی نظری سنگربان تیم ملی کشورمان در جام جهانی است، سید وحید غیاثی، سید علی اصغر احمدی و علی ابراهیم بیگی سه فوتسالیست قمی را برای لیگ جدید به خدمت گرفته است.
این در حالی است که سید مهدی غیاثی سرمربی سابق تیم‌های فوتسال کیش ایر، ارم کیش قم و صبای قم در لیگ برتر فوتسال در دوره چهاردهم به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم دبیری تبریز خواهد نشست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.