امام جمعه موقت یاسوج به 17 مرداد سالروز شهادت 'محمود صارمی' و روز خبرنگار اشاره كرد و گفت: خبرنگاران افرادی تاثیرگذار در جامعه هستند و به عنوان رابط بین مردم و مسوولان اجرایی می توانند موجب رفع بسیاری از مسائل و مشكلات شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'اسماعیل موسوی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج با تبریك 15 رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، افزود: آن حضرت به دلیل سخاوتمندی خود به كریم اهل بیت مشهور شده است.
وی بیان كرد: صلح امام حسن مجتبی (ع) با معاویه علاوه بر برملا كردن چهره زشت حكومت بنی امیه زمینه ساز بروز واقعه عاشورا و بقای دین مبین اسلام برای همیشه تاریخ شد.
موسوی با اشاره به نزدیك بودن شب های قدر، اظهار داشت: اهمیت و فضایل بی نظیر این شب ها، ارزش والای شب زنده داری در ماه رمضان و نقش چشمگیر آن در خودسازی و تزكیه نفس بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست.
وی عنوان كرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای عمل كردن به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منكر است هر چند كه در حد تذكر لسانی باشد.
موسوی با بیان اینكه 16 مرداد سالروز تشكیل جهاد دانشگاهی است، ابراز داشت: مقام معظم رهبری بارها رضایت خود را از عملكرد جهاد دانشگاهی اعلام كرده و در مورد اهمیت آن مطالب ارزنده ای ایراد فرموده اند.
وی افزود: جهاد دانشگاهی از زمان تاسیس تاكنون اقدامات مهمی انجام داده و خدمات ارزنده ای ارائه كرده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.