اولین نمایشگاه و فروشگاه دائمی اختراعات و ابتکارات امروز، شنبه 14 مرداد در تهران با حضور مسئولین کشوری و لشکری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمود تولایی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در نشست خبری که امروز در محل نمایشگاه و به بهانه افتتاح اولین نمایشگاه دائمی اختراعات و ابتکارات برگزار شد گفت: اولین نمایشگاه دائی با هدف حمایت از مخترعین و مبتکرین و همچنین بالا بردن ظرفیت های علمی روز شنبه 14 مرداد در تهران افتتاح می شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای علمی کشور و وجود تعداد زیاد مبتکرین و مخترعین که در بسیاری موارد اختراعات و ابتکاراتشان مورد نیاز کشور بوده است این گروه ها برای ایجاد انگیزه در راستای ادامه فعالیتشان نیاز به حمایت و پشتیبانی در همه ابعاد دارند و لذا نمایشگاه دائمی که چند روز آینده افتتاح می شود به عنوان ویترین مناسب برای ارائه اختراعات این قشر ترتیب داده شده است.

تولایی در خاتمه خاطر نشان کرد: سازمان بسیج علمی قصد دخالت و انجام تکلیف دیگر سازمان ها را در زمینه علمی ندارد و فقط به عنوان یک ارگان قصد کمک و همکاری برای حمایت از افرادی که خلاق هستند و سرمایه آنها عملشان است را دارد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.