رئيس اتحاديه مشاوران املاک کشور، با بيان اينکه مشاوران املاک همواره تلاش مي‌کنند با کاهش قيمت مسکن زودتر خريد و فروش آن انجام شود، گفت: با اين کار همکاران ما زودتر به حق کميسيون خود مي‌رسند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مصطفي قلي خسروي در مصاحبه با راديو اقتصاد افزود: افزايش هزينه ساخت و ساز و مصالح ساختماني در افزايش اجاره بهاي مسکن موثر است اما اجراي طرح‌هاي کنترل قيمت که در سال گذشته هم انجام شد، به تدريج در اين بازار نهادينه مي‌شود و موثر بوده است.

وي با تاکيد بر اينکه طرح مسکن مهر در ساماندهي بازار اجاره مسکن موثر است ،تصريح کرد: مشاوران حق قيمت‌گذاري ندارند چون وظيفه قيمت‌گذاري کارشناس مسکن با بخشي از قوه قضائيه است و ما فقط مشاوره مي‌دهيم.

خسروي با بيان اينکه شماره 7334 آماده دريافت انتقادها، پيشنهادها و شکايت‌هاي احتمالي شهروندان درباره رفتار مشاوران املاک است، گفت: با شماره تلفن 77608640 هم در خدمت شهروندان هستيم.

رئيس اتحاديه مشاوران املاک اجراي طرح مسکن مهر را در کنترل روند تحولات قيمتي بازار خريد و فروش و اجاره مسکن موثر دانست و گفت: اگر اين طرح اجرا نمي‌شد، قيمت‌ها نابساماني گسترده‌اي پيدا مي‌کرد.

وي افزود: شهروندان همچنين مي‌توانند با سامانه تلفن 124 هم موارد انتقادي را اطلاع‌رساني کنند چون بازرسان به صورت نامحسوس بر عملکرد بنگاه‌ها نظارت دارند و حتما اجراي طرح‌هاي نظارتي و کنترلي در سال‌هاي آينده دستاوردهاي بيشتري خواهد داشت./عب
برچسب ها: مسکن ، مهر ، اجاره بها ، رهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.