يگانهاي ارتش سوريه شهر حمص در مرکز اين کشور را به طور کامل کنترل کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اخبار سوريه ؛ برخي از گروه هاي مسلح که هنوز در داخل محله هاي قديمي در مرکز شهر مستقر هستند متمرکز ، اما نيروهاي ارتش آنها را محاصره کرده اند و از ورود اسلحه به آنها و همچنين فرارشان به ساير مناطق جلوگيري مي کنند.

 يگانهاي ارتش بيشتر محله هاي قديمي شهر حمص و همچنين مناطق الخالديه و القصور را کاملا پاکسازي کرده است، پس از آنکه در عمليات تعقيب تروريستها ، شماري زيادي از  افراد مسلح را در اين شهر دستگير يا به هلاکت رساندند.

ارتش در عمليات پاکسازي محله هاي که در تصرف گروه هاي مسلح در آمده بود، تعداد زيادي بمبهايي را که در منال مردم  کارگذاشته بودند ، تا هنگام عمليات پاکسازي منفجر شود ، خنثي کرد.

همچنين روز گذشته نيروهاي ارتش يک گروه تکيفري را در محله حميديه در مرکز شهر حمص محاصره کردند و پس از چند ساعت درگيري ، چهل  نفر از انها را به قتل رساند که در ميان جنازه هاي آنان ، اتباع بيگانه به ويژه از ليبي ، الجزاير و تونس ديده مي شوند.

در محله الخالديه هم نيروهاي امينتي پس از دريافت اطلاعاتي از اهالي، انبار مهمات و اسلحه تروريستها را محاصره و شمار زيادي از آنها را دستگير کردند و يا به هلاکت رساندند ؛ افراد مسلح در اين درگيري انبار سلاح را منفحر کردند.  

در شهرهاي الرستن، تلکلخ، الحوله و القصير، يگانهاي ارتش سوريه در تعقيب افراد مسلح خسارتهاي سنگيني بر آنها وارد کردند.
برچسب ها: سوریه ، حمص ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار