مدیر بخش طرح ملی حفظ قرآن کریم در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن از پیگیری اجرای این طرح با همکاری 3 وزارتخانه خبر داد.

سید محمود چاووشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به جایگاه حفظ قرآن کریم و اهمیت انس و تدبر در قرآن و در راستای تحقق  فرمایشات رهبری از سال گذشته متولیان فرهنگ قرآنی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مرکز توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی حرکت فراگیری را آغاز کردند.
وی ادامه داد: این تلاش منجر به ایجاد ستاد طرح ملی حفظ قرآن به عنوان یک ستاد راهبردی شد.
چاووشی با اشاره به این مطلب که شورای علمی حفظ قرآن کریم متشکل از اساتید برجسته است افزود: 3 وزارتخانه آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای طرح ملی حفظ قرآن را در وزارتخانه های مربوطه پیگیری می کنند.
مدیر بخش طرح ملی حفظ قرآن کریم پیرامون مخاطبان وزارتخانه ها افزود: آموزش و پرورش حفظ قرآن فرهنگیان و دانش آموزان نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت علوم حفظ قرآن دانشجویان و اساتید را پیگیری می کنند.
وی با توصیف اینکه مخاطبان طرح ملی حفظ قرآن کریم عامه مردم جامعه هستند ادامه داد: در این حرکت فراگیر اقشار مختلف جامعه چون زنان خانه دار، کارکنان دولت، نظامیان بر اساس برنامه ریزی جامع آموزشی مشارکت داشته و امتیازاتی را در راستای حفظ قران کریم کسب می کنند./ف
برچسب ها: قران ، شورا ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار