خبر تکمیلی/

30 کشته و زخمی در قتل عام میلواکی/ یکی از قاتلین در درگیری با پلیس کشته شد +تصاویر

این تیراندازی در یک معبد در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین رخ داده و چندین نفر هدف گلوله قرار گرفتند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هنوز جنایت سینمای کلرادو و کشته شدن بیش از 10 نفر از مردم آمریکا در ذهن مردم این کشور به روشنی نقش بسته و طی روزهای بعد از این حادثه تلخ نیز چندین نفر با پیروی از قاتل موقرمز تلاش داشتند دست به قتل عام بزنند.

رسانه های غربی دقایقی پیش خبر دادند رخدادی تلخ دیگر در جامعه سراپا مسلح آمریکا رخ داده و در تیراندازی در میلواکی آمریکا 30نفر زخمی شده اند.



این تیراندازی در یک معبد سیک ها در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین رخ داده و حدود 30 نفر هدف گلوله قرار گرفتند. چند نفر از زخمی ها به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

پلیس اعلام کرده به سرعت نمی تواند تائید کند که آیا در این تیراندازی کسی کشته شده است یا خیر. اما پرس تی وی اطلاعاتی بدست آورده است که نشان می دهد دستکم یک جسد در محل تیراندازی مشاهده شده است.



برخی دیگر از رسانه ها نیز اعلام کرده اند در محل تیراندازی گروگانگیری صورت گرفته است.

* ویسکانسن کجاست؟

ویسکانسین ایالتی است در شمال آمریکا، پایتخت آن مدیسون و شهر مهم آن میلواکی است. ایالت ویسکانسین ملقب به «سرزمین لبنیات آمریکا» است و در تولید پنیر شهرت فراوان دارد. علاوه بر تولید پنیر این ایالت به تولید مشروبات الکلی مشهور است و به همین خاطر جرم و جنایت ناشی از مصرف مشروبات در آن، قابل توجه است.



کشته ها به 7 نفر رسید

به گزارش فرانس پرس، منابع پلیس آمریکا اعلام کردند در تیراندازی در معبدی در ویسکانسن هفت نفر از جمله خود عامل تیراندازی کشته شدند.




* حضور مادران داغدار در محل حادثه

رسانه های محلی گزارش دادند كه سر كشیش این معبد در داخل دستشویی معبد محبوس شده است. رییس این معبد نیز در بین زخمی شدگان است.

* گفته می شود که تعدادی از قربانیان کودک هستند و هم اکنون تعدادی از مادران در بیرون محل حادثه به نگرانی موضوع را دنبال می کنند.

* دعای دسته جمعی هندی در بیرون معبد

به گزارش رویترز تعدادی از خانواده های سیک های قربانی معبد، در بیرون محل حادثه مشغول دعا خواندن هستند و با گریه، ابراز امیدواری می کنند قربانیان این قتل عام، زنده بمانند.

* نیروهای امنیتی هنوز محل را ماحصره کرده و احتمال می دهند ممکن است شلیک های دیگری توسط دیگر عاملان حادثه صورت بگیرد.

* کشته شدن عامل اصلی قتل عام

بنا بر اعلام رسانه های امریکایی، عامل اصلی قتل عام در درگیری با پلیس کشته شده اما احتمالا چند همراه وی هنوز در معبد چند گروگان در اختیار دارند.














اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار