مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، از کسب رتبه دوم مسابقات بین‌المللی جام دیجیتال تهران توسط جوان کردستانی خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، میمنت‌آبادی با اعلام این خبر گفت: خطرات سایبری و حوزه دیجیتال در عصر حاضر بسیاری از مبادلات فرهنگی و اجتماعی را برهم زده است و برنامه‌ریزی و هدایت این حوزه می‌تواند از بسیاری از خطرات و صدمات جبران‌ناپذیر در جامعه جلوگیری کند.
وی گفت: برگزاری جام دیجیتال 2012 در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت در قالب مسابقات استانی در کشور اجرا شد.
وی درباره آسیب‌های اجتماع بازی‌های رایانه‌ای خارجی، گفت: ترویج خشونت، اعتیاد به این بازی‌ها، کاربردهای جاسوسی، افت تحصیلی، مشکلات روحی و جسمی از جمله آسیب‌هایی است، که کودکان و نوجوانان را در خطر می‌اندازد، لذا باید بازی‌هایی که جنبه نامناسب دارند از طریق دستگاه‌های مسئول شناسایی کنیم تا در دستور کار ساماندهی قرار گیرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در همین راستا و همگام با استان‌های مختلف کشور نخستین دوره مسابقات استانی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای در تیرماه سال‌جاری برگزار شد و نفرات برتر استان به مسابقات بین‌المللی جام فرهنگ دیجیتال در تهران اعزام شدند.

برچسب ها: دیجیتال ، مسابقه ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.