جانشین مدیر نمایشگاههای داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلام با اشاره به ارائه نرم افزارهای دینی در نمایشگاه قرآن از تخفیف 50 درصدی ویژه طلاب خبر داد.

محمد حسین صداقت با اشاره به ارائه 150 عنوان نرم افزار در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این نرم افزارها در زمینه های تفسیر، حدیث، فقه، اصول، حکمت، عرفان و سایر علوم اسلامی به مخاطبان ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از 20 سایت اینترنتی از سوی مرکز پشتیبانی می شوند افزود: کتابخانه دیجیتال نور، نور مکس، پایگاه مجلات، حوزه نت پایگاه اندیشوران از جمله پایگاههای اینترنتی مرکز هستند.
صداقت با معرفی بیش از 15 عنوان محصول جدید در نمایشگاه قرآن از سوی این مرکز در نمایشگاه قرآن گفت: نرم افزار جامع الحادیث 3، مجموعه اثار ابن سینا، جامع الاحادیث علامه وحید بهبهانی، جامع فقه 2 از جمله نرم افزارهای جدید مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است.
جانشین مدیر نمایشگاههای داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی اظهار داشت: در این غرفه مسئول امور کاربران مشکلات و ایرادهای کاربرها در خصوص نرم افزارها و سایت های اینترنتی را برطرف می کنند.
صداقت با اشاره به سایر خدمات این مرکز در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ادامه داد: ارائه نرم افزارهای دینی با تخفیف 50 درصدی دانلود رایگان نرم افزار قرآنی برای موبایل با متن و ترجمه کامل از جمله خدمات این مرکز در نمایشگاه قرآن به مخاطبان و بازدیدکنندگان است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 6 نرم افزار برای استفاده در موبایل قابل دانلود رایگان است ادامه داد: برگزیده تفسیر نمونه قرآن، نرم افزار نور النور، نورالجنان، حج، مفاتیح، جامع الاحادیث 3 و تاریخ ایران از جمله نرم افزارهایی است که بر روی سایت این مرکز قابل دانلود است./ف
برچسب ها: قران ، نرم ، افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار